شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سعید فاطمی

حوزه/ حجت‌الاسلام فاطمی گفت : حضور مردم پای صندوق های رأی پاسداشت خون شهدا و لبیک به امامین انقلاب و مشتی به دهن یاوه گویان و حسودان و بد خواهان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سعید فاطمی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در تمام رویدادهای تاریخی نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری چشمگیر و حماسی را از خود به یادگار گذاشته اند و همچنین در انتخابات پیش رو نیز با حضور و مشارکت خود امضای برای تثبیت این نظام ثبت خواهند کرد.

وی افزود: این حرکت مردم برای تعیین سرنوشت خود در گام اول تثبیت جمهوری اسلامی ایران است و از طرف دیگر برای خدمت رسانی بیشتر مسئولان به مردم است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی در میدان های حساس و تاریخ ساز انقلاب همراه بوده و دشمن و دسیسه های آن را نقشه بر آب کرده اند.

حجت‌الاسلام فاطمی اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و خدوم که با ارزش های اسلام و انقلاب قاربت دارد زمینه را برای خدمات بهتر و توسعه و پیشرفت کشور هموار خواهند کرد.

وی تاکید کرد: حضور مردم پای صندوق های رأی پاسداشت خون شهدا و لبیک به امامین انقلاب و مشتی به دهن یاوه گویان و حسودان انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از آحاد ملت ایران بویژه مردم هرمزگان، برای حضور در پای صندوق رأی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha