یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید خیاط

حوزه/ مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها در راستای اهتمام به اهمیت مسأله فرهنگ، به تبیین برخی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی این مدرسه پرداخت.

خانم خدیجه گنجی پور، مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، به اقدامات این مدرسه در حوزه فرهنگی در طول یک سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله برنامه‌های انجام شده می‌توان به برپایی جشن‌های بزرگداشت ملی مذهبی، برگزاری همایش‌های یادواره شهدا و برگزاری نشست‌های اخلاقی و بصیرتی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: واحد تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) همواره تلاش نموده در راستای هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ تلاش کند و با برپایی غرفه عفاف و حجاب آن‌گونه که شایسته است، بتواند فرهنگ عفاف را در جامعه اسلامی گسترش دهد.

مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) افزود: شرکت پرشور در راهپیمایی‌ها، تجمعات، مراسم تشییع شهدا، بازدید از آسایشگاه‌های معلولین، مقاله نویسی با موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، مسابقات سایبری، پخش منویات رهبر معظم انقلاب به مناسبت ایام مناسبتی، تریبون آزاد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و همچنین برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی از اهم فعالیت‌های فرهنگی این مدرسه است.

گنجی پور یادآور شد: این مدرسه تلاش نموده تا ضمن فضاسازی مناسب در هر مناسبت و تهیه برشورها و ویژه‌نامه‌های مناسبتی به همراه اجرای نمایشنامه، پخش نماهنگ و ارائه محتواهای فاخر دینی در عرصه‌های فرهنگی همواره پیش قراول باشد و مخاطب را نیز به خود جذب نماید.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی مدارس علمیه ذیل حوزه علمیه خراسان، با قوت و توان و بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب با جدیت دنبال شود، ابراز کرد: امیدواریم تولیدات و محتوای فاخر ناب دینی تولید شده در این مدرسه، موجب اعتلای سطح فرهنگ ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha