شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سی

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه حقیقتا در انتخاب خبرگان رقابت نبود، نقش رسانه ها را در انتخابات بسیار ارزشمند دانست و گفت: انعکاس فعالیت نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در رسانه ها بسیار تاثیر گذار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این دیدار به حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و با بیان اینکه حقیقتا در انتخاب خبرگان رقابت نبود، نقش رسانه ها را در انتخابات بسیار ارزشمند دانست و گفت: انعکاس فعالیت نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در رسانه ها بسیار تاثیر گذار بود.

نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه مسئولان باید تلاش خودشان را برای حل مشکلات مردم و جامعه بیشتر کنند تصریح کرد: علیرغم بمباران شدید دشمنان مبنی بر کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات؛ مشکلات معیشتی و تورم، ولی جای شکر دارد که مردم به توطئه های دشمنان توجهی نکردند و حضوری پرشور در پای صندوق های رای داشتند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه کسانی که بارگرانی به دوششان بود بیشتر در انتخابات شرکت کردند تصریح کرد: براساس ارزیابی ها استان های کم برخوردار بیشتر و استان های برخوردار کمتر در انتخابات شرکت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل نیز ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسینی در مجلس خبرگان رهبری استان اصفهان یاد آورشد: حضور فعالتان در مدارس، مساجد و بین مردم و دوم نقش رسانه خصوصا دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان با عملکرد خوبی که در پوشش فعالیت های جنابعالی و ائمه جمعه منطقه کاشان داشت در رای بالای خبرگان رهبری استان اصفهان بسیار تاثیر گذاربود.

وی گفت : امیدوارم وقفه ای که در نداشتن نماینده برای مردم منطقه ایجادشده بود منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل تحت رهنمود های نماینده ولی فقیه در منطقه بتواند برطرف نماید.

امام جمعه ابوزید آباد نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک و تهنیت به خاطر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: علی رغم تبلیغات مسموم و زهراگین دشمنان داخلی و خارجی که مردم پای صندوق ها نروند ،اما حضور چشمگیر مردم پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل نیز در ادامه از نماینده ولی فقیه در کاشان برای حضور در یادواره شهدای بخش کویرات که شب جمعه هفدهم اسفند در امامزاده عبدالله بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود دعوت کرد.

امام جمعه ابوزید آباد در پایان از فعالیت های سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری در منطقه کاشان به خاطر پوشش خبری ائمه جمعه این منطقه قدردانی نمود.

انتهای پیام ./

رسانه‌ها در معرفی فعالیت های کاندیداهای خبرگان تاثیرگذار بودند

رسانه‌ها در معرفی فعالیت های کاندیداهای خبرگان تاثیرگذار بودند

رسانه‌ها در معرفی فعالیت های کاندیداهای خبرگان تاثیرگذار بودند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha