یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هاشم نیازی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی در پیامی از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی منتخب مردم لرستان در مجلس خبرگان در پیامی از حضور باشکوه و آگاهانه مردم لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ ۖ (ابراهیم /٧)

با سپاس از درگاه خداوند منّان و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشّریف و سلامتی و طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعا برای علو درجات همه‌ شهداء و امام شهدا، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از شما مردم شریف و آگاه لرستان که علیرغم جنگ تبلیغاتی دشمنان و گله‌مندی از برخی نارسایی‌ها، به تکلیف شرعی و قانونی و ملی خود عمل کرده و در انتخابات اخیر حضوری پر شور داشتید اعلام می‌دارم.

از اینکه اینجانب را مورد لطف قرار داده و به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب فرمودید نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

جا دارد قدردانی فراوان داشته باشم از همه‌ اقشار و عزیزان، همچنین دست‌اندرکاران انتخابات، اعم از شورای نگهبان، هیئت‌های اجرائی، نظارت و بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، اصحاب رسانه و فعالین فضاهای مجازی و حقیقی و به خصوص صدا و سیمای لرستان و شبکه‌های سراسری، ستادهای انتخاباتی، کلیه‌ نامزدهای مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ستادهای انتخاباتی و طرفدارانشان، همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و فرهنگی و جهادی، طوایف مختلف و عشایر با صفا، روحانیت معزز استان و جوانان ارزشمند و فعال استان که چشم امید ما و مدیران آینده هستند.

‌امیدوارم خداوند متعال شما مردم فهیم و با بصیرت و مسئولین محترم و جوانان مومن و انقلابی و فعال در همه‌ عرصه‌ها را مشمول ادعیه‌ زاکیه‌ حضرت بقیه الله ارواحنا له فداه قرار دهد.

از درگاه احدیت خاضعانه مسئلت دارم که در این وظیفه خطیر همواره رهنما و مددکارم باشد تا بتوانم امانت داری امین و نماینده‌ای صادق برای مردم آگاه و بصیر لرستان باشم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha