یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشن حضور یزد

حوزه/استاندار یزد گفت: یکی از اقدامات خرابکارانه دشمن، حمله به شبکه گازرسانی استان با هدف تعطیلی ادارات، مدارس، صنایع و متعاقبا نارضایتی مردم بود که با همت جهادی، نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی در «جشن بزرگ حضور» که به پاس خلق حماسه ماندگار مردم یزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین استان برگزار شد، از ملت بزرگ ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم با بصیرت و مهربان استان یزد علیرغم تبلیغات سوء دشمنان با حضور خود در انتخابات حماسه آفرینی کردند.

استاندار یزد، خاطرنشان کرد: لازم است از تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان یزد که با حضور در عرصه انتخابات و قرارگیری در معرض انتخاب مردم باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی شدند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های چهار ساله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان، یادآور شد: بدون تردید هر چهار نماینده استان در چهار سال گذشته حداکثر سعی و تلاش خود را برای تاثیرگذاری در استان و حوزه انتخابیه خود و پیگیری امور مردم، انجام دادند.

فاطمی با بیان اینکه فرایند انتخابات در استان با همکاری بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی اجرا شده است، تصریح کرد: قدردان اعضای ستاد انتخابات استان، معاونت سیاسی استانداری، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، فرمانداران، بخشداران، مجموعه سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی برای بیش از ۲۰۰ روز تلاش در راستای مدیریت فرایند انتخابات هستیم.

وی با اشاره به دشواری‌های برگزاری یک انتخابات امن، سالم، رقابتی، همراه با مشارکت بالا، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خرابکارانه دشمن در این مسیر، حمله به شبکه گازرسانی استان با هدف تعطیلی ادارات، مدارس، صنایع و متعاقبا نارضایتی مردم بود که با همت جهادی، نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

استاندار یزد با تبریک به منتخبین مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha