دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/  آئین اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت ابوذر جهاد فی سبیل الله داشتند، گفت: تمام افرادی که برای معرفی شخصیت و جایگاه حضرت ابوذر تلاش می‌کنند، اقدام بسیار ارزشمندی را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: حضرت ابوذر یکی از شخصیت‌های برجسته اسلام هستند که باید به ویژگی‌های شخصیتی ایشان توجه شود.

ببینید:

فیلم | پایانی بر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه در روایات آمده است که زمین شخصی راست‌گوتر از ابوذر به خود ندیده است، مطرح کرد: البته اهل بیت علیهم‌السلام و خاندان وحی از دایره قیاس با مردم خارج هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: در هنگام تبعید حضرت ابوذر نیز امیرمؤمنان(ع) خطاب به ایشان فرمودند که تو برای خدا و دین خدا قیامت کردی و آن‌ها از جایگاه خود می‌ترسند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت ابوذر جهاد فی سبیل الله داشتند، عنوان کرد: تمام افرادی که برای معرفی شخصیت و جایگاه حضرت ابوذر تلاش می‌کنند، اقدام بسیار ارزشمندی را دنبال می‌کنند.

ببینید:

فیلم | معرفی داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

تصاویر/ آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha