دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/  آئین اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر

در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم از حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم از حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد محدثی به عنوان «استاد پیشکسوت عرصه قلم و رسانه» با حضور سردار کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه استان قم تجلیل ویژه به عمل آمد.

ببینید:

فیلم | پایانی بر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

در متن تجلیل نامه استاد محدثی آمده است:

«تجلیل نامه»

در تاریخ مبارزات علیه طاغوت، ساواک بیش از هر چیزی از منبر و خطابه می‌هراسید. هر چه امام روح‌الله و سربازانش به پیروزی نزدیک می شدند، مخالفت دستگاه ستمشاهی با پیام و پیام‌رسانی شدت می‌یافت و در برابر نامه، نوشته، یادداشت و هر آنچه بوی روشنگری می‌داد، سخت می‌ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد محدثی از آن دسته است که پیش از پیروزی انقلاب ممنوع المنبر شده و هم به جرم تنویر افکار عمومی محبوس طاغوت گشت. دانش آموخته مدرسه حقانی قم و شاگرد ممتاز قلم حوزه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، میدان تبلیغ را وسعت بخشید و زندگی‌اش را بیش از پیش به کلمه و کتاب آراست؛ اکنون که به کارنامه این نویسنده حوزوی نظاره می‌کنیم؛ آثار قرآنی، اهل بیتی، انقلابی و اخلاقی، به ویژه در قالب مطبوعاتی فراوان یافت می‌شود.

جشنواره رسانه‌ای حضرت ابوذر(ع) بر خود فرض دانست به رسم ادب و ادای احترام به فعالیت استاد محدثی در مطبوعات کثیرالانتشار و میدان جهاد تبیین، نهمین سال خود را به تجلیل از این روزنامه‌نگار دینی و انقلابی بیاراید.

سلامتی، عزت و توفیق روزافزون استاد معظم را در ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهانیم.

ببینید:

فیلم | معرفی داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

تصاویر/ آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha