شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پویش کتابخوانی آقاجان سلام

حوزه/ پویش کتابخوانی آقاجان سلام همزمان با ایام ماه شعبان المعظم و فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) از سوی ستاد طرح شهید آرمان در مدارس شهر تهران برگزار شد.

به گزرارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام کشوری نژاد، مسئول ستاد طرح شهید آرمان امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف پویش کتابخوانی آقاجان سلام، اظهار کرد: یکی از کارویژه‌های ستاد طرح شهید آرمان برگزاری پویش ها و مسابقات کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در مدارس است.

وی افزود: کتاب آقاجان سلام به نوسندگی غلامرضا حیدری ابهری یکی از کتاب هایی است که برای پویش کتابخوانی مدارس شهر تهران انتخاب شده است.

مسئول ستاد طرح شهید آرمان درباره محتوای کتاب آقاجان سلام گفت: در این کتاب شبهات و سوالات کودکان و نوجوانان درباره مهدویت، غیبت و حضرت ولی عصر(عج) از زبان حضرت پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام کشوری نژاد ادامه داد: ۵ هزار کتاب بصورت رایگان در اختیار دانش آموزان مدارس شهر تهران قرار گرفته است تا با مطالعه این کتاب در پویش کتابخوانی شرکت کنند.

وی با اشاره به اختتامیه پویش کتابخوانی در پایان اسفند ماه بیان کرد: در اختتامیه با حضور نویسنده کتاب آقاجان سلام به ۲۲ برگزیده پویش کتابخوانی سفر کربلا معلی هدیه داده می شود.

۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha