جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نشست

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدام ماندگار و خداپسندانه محمد بهرامی منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدام ماندگار و خداپسندانه محمد بهرامی منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: مطلع شدیم که آقای بهرامی علی‌رغم اطلاع‌رسانی جهت برگزاری جشن مردمی خود در یکی از مناطق یاسوج، به جهت تکریم مقام والای شهید و زنده نگه داشتن یاد شهدا و همراهی با خانواده داغدار شهید «راستگو» از شهدای مدافع امنیت، ضمن لغو اجرای این برنامه که در گذشته توسط منتخبین مردم در استان مسبوق به سابقه بوده، هزینه اجرای این مراسم را که توسط خود و هواداران این جریان تأمین شده بود، صرف نجات یک زندانی محکوم به اعدام نموده و این اقدام در خور تجلیل و تحسین منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دناو مارگون ماندگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این گونه اقدامات فرهنگی باید در استان نهادینه شود و همه دلسوزان نخبگان، متنفذین و چهره‌های سیاسی باید کمک کنند تا بتوانیم با همراهی و همدلی از نام، اعتبار و اعتلای فرهنگ ایثار و گذشت در استان دفاع کنیم و قطعاً چنین اقداماتی باید به عنوان یک مدل فرهنگی در کشور معرفی شود.

محمد بهرامی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون یکی از حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد است که با بیش از ۷۱ هزار رای به عنوان منتخب مردم این حوزه به بهارستان راه پیدا کند، برگزاری آئین جشن پیروزی نامزدهای منتخب همیشه در این استان رسم بوده، اما در اقدامی ماندگار ، وی هزینه اجرای این آیین را صرف نجات یک زندانی محکوم به اعدام از چوبه دار کرد.

پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی این رسم است که جشن پیروزی منتخبان مردم با حضور قشرهای مختلف برگزار شود حتی عده ای از منتخبان هزینه های زیادی را صرف شیرینی و ولیمه و دیگر موارد می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha