جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
توزیع کفش

حوزه/ نماینده دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی از توزیع ۶۵۰۰ جفت کفش در مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سجاد مظفر، نماینده دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن این ماه با بهار طبیعت و عید باستانی، اظهار کرد: به گفته آیت الله العظمی وحید خراسانی، مؤمنین در این ایام که بهار، در عالم طبیعت با بهار قرآن تقارن پیدا کرده، در راه بندگی خدای متعال بیشتر کوشش کنند.

وی در ادامه به بیست و ششمین مرحله از «طرح دستگیری از مستمندان» دفتر این مرجع عالیقدر در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز تعداد ۶۵۰۰ جفت کفش بین عزتمندان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع می شود.

حجت الاسلام مظفر با بیان اینکه ارزش تقریبی این مرحله بیش از ۲۰ میلیارد ریال می باشد، افزود: زحمت توزیع و شناسایی افراد نیازمند اغلب توسط ۱۰۰ نفر از روحانیون و طلاب مبلغ در مناطق محروم انجام می‌گیرد.

این استاد حوزه علمیه یادآوری نمود: در مرحله بیست و پنجم طرح دستگیری از مستمندان تعداد ۵۰۰ عدد کاپشن اواخر آذر ماه امسال بین دانش آموزان مناطق محروم این استان توزیع شد.

وی در پایان با توصیه به همه متمولین نیکوکار، یادآور شد: این نیکوکاران با کمک به محرومان و دستگیری از مستمندان بهترین فرصت را در ماه مبارک رمضان و همچنین عید نوروز دارند تا به یاری افراد عزتمند بشتابند و لبخند خوشحالی را بر لبان فرزندان آنها جاری و ساری سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha