دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روانشاد

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اجرای ۳۰ برنامه دینی، فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه این ماه را در لرستان تبیین و تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مقاطع برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و هنری ماه مبارک رمضان است، بیان داشت: تقارن زیبای ماه مبارک رمضان با عید نوروز تداعی جلوه‌های بهار قرآن، معنویت و ضیافت الهی است که امسال شکل می‌گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن و حضور گردشگران در استان را فرصتی برای ترویج فرهنگ قرآنی و رسوم خاص لرستان دانست و افزود: امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری از سوی این اداره کل تدارک دیده شده است.

روانشاد با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکت مساجد، پایگاه‌های قرآنی و موسسات قرآنی انجام خواهند شد، ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات انجمن قرآنی به تازگی انجام شده است، این انجمن‌ها نیز در سطح استان فعالیت‌های شاخص قرآنی خواهند داشت.

وی در پایان برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته ملی و استانی، برگزاری کتابت قرآن با عنوان «کاتبان وحی» با حضور خوشنویسان استان، برگزاری مشق قدر ویژه شب‌های قدر، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی، ایستگاه نقاشی ، مسابقه خوشنویسی،اجرای طرح زندگی با آیه ها،برپایی ضیافت افطاری هنرمندان لرستان و ...را از مهمترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ماه مبارک رمضان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha