دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1142458
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
خیمه

حوزه/مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سید محمد طباطبایی،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان امروز در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان که به ریاست فرهاد زیویار، استاندار لرستان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد،با اشاره به اینکه امسال با توجه به تلاقی ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات سال نو برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه استان اجرا می شود،افزود:ایام ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و سال نو بقاع متبرکه استان لرستان خیمه های معرفت را برپا می کند،بیان داشت:بقاع متبرکه لرستان در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی خواهند بود و با اجرای برنامه های معرفتی و بصیرتی تلاش می کنند تا پاسخگوی سوالات و شبهات مسافران باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، از اعزام ۵۰ مبلغ از قم و استان به سطح روستاهایی که نیاز به تبلیغ دارند،خبر داد و گفت: آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی در امامزادگان سطح یک و دو هستیم.

حجت‌الاسلام طباطبایی در پایان یادآور شد: در ایام نوروز علاوه بر زمان نماز در طول روز،در مساجد برای استفاده مسافران نوروزی باز است و مساجد آماده ارائه خدمت به مسافران می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha