شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ی

حوزه / شهردار کاشان گفت: اگر مسئولان شهرستان کاشان با هماهنگی یک سری چالش ها را خودشان برطرف نمایند خواهیم توانست به مدت دو سال تمام زیرساخت های استان شدن کاشان را فراهم نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان کیومرث محمدپور شهردارکاشان در دیدار با نماینده ولی فقیه درکاشان ضمن تبریک انتخاب ایشان به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری دراستان اصفهان به حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم تبلیغات گسترده دشمنان در کم رنگ جلوه دادن انتخابات، مردم حضور پرشور خود پای صندوق های رای توطئه دشمنان را خنثی کردند.

محمد پور به متفاوت بودن انتظارات مردم قبل با بعد از انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه شهرستان کاشان از زیرساخت های لازم برخوردار نیست یاد آورشد: امیدواریم از ظرفیت منتخب مردم در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحت رهنمودهای نماینده ولی فقیه در این شهرستان در ایجاد زیرساخت های لازم برخوردار شویم.

شهردار کاشان اختلافات را مهمترین مانع توسعه کاشان دانست و یاد آورشد: امیدواریم با برطرف نمودن اختلافات، کاشان را به جایگاه اصلی اش ارتقا دهیم.

محمد پور با بیان اینکه کاشان تا استان شدن زیاد فاصله ندارد گفت: اگر مسئولان شهرستان کاشان با هماهنگی یک سری چالش ها را خودشان برطرف نمایندخواهیم توانست به مدت دوسال تمام زیرساخت های استان شدن کاشان را فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه زیبنده شهر توریستی کاشان نیست که معابر آن فاقد آسفالت باشد یاد آورشد: آسفالت کلیه معابر کاشان نیازمند ۱۲۰۰میلیارد تومان( اندازه بودجه کل کاشان) اعتبار می باشد.

شهردار کاشان مورد نیاز بودن محل تجمع فرهنگی اجتماعی (میدان) در شهرستان کاشان اشاره کرد و یاد آور شد: این شهرستان علیرغم قدمت بسیار بالای ،مذهبی و ولایت مداری هنوز فاقد یک میدان تجمع فرهنگی اجتماعی در مناسبت های مختلف می باشد.

عرب بیگی رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز ضمن تبریک انتخاب ایشان به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را نشان از پایبندی آنها به نظام ولایت دانست و افزود : امیدواریم با رهنمود های نماینده ولی فقیه در کاشان بتوانیم از ظرفیت منتخب مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در استان شدن کاشان بهره مند شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم درپای صندوق های رای علیرغم توطئه های دشمنان در کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات، رسیدگی به مشکلات مردم خصوصا قشر آسیب پذیر را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و اظهار داشت: حضور مردم در مناطق کم برخوردار کشور بیش از مناطق برخوردار بود.

شایان ذکر است: دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کاشان نیز ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان و ارائه گزارشی از فعالیت ها برلزوم اتحاد و همدلی مسئولان درجهت رفع مشکلات مردم تاکید کردند.

پایان پیام ./

بر لزوم اتحاد و همدلی مسئولان کاشان در جهت رفع مشکلات مردم تاکید شد

بر لزوم اتحاد و همدلی مسئولان کاشان در جهت رفع مشکلات مردم تاکید شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha