شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: یک مجلس انقلابی باید همواره رفع مشکلات مردم را در اولویت اقدامات خود داشته باشد و برای خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، غلامحسین زارعی، منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حجت الاسلام زاهددوست امام جمعه شهرستان دشتی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در این دیدار با تبریک پیشتازی مردم شهرستان در عرصه مشارکت و انتخاب ایشان توسط مردم، اظهار داشت: یک مجلس انقلابی باید همواره رفع مشکلات مردم را در اولویت اقدامات خود داشته باشد و برای خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نکند.

وی افزود: با تدوین یک برنامه و نقشه راه چند ساله و حرکت بر مبنای آن می توان قدم های مهمی در رفع مشکلات مردم برداشت و انتظار داریم تمام سعی و همت خود را برای تحقق مطالبات مردم بکار بگیرید.

امام جمعه خورموج ابراز داشت: باید با تقویت تعامل و همدلی در شهرستان با کمک یکدیگر دردهای کهنه شهرستان را برطرف کنیم و شاهد پیشرفت روزافزون در شهرستان باشیم.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: در تمام امور رضای خدا را در نظر بگیرید که اگر رضای او در نظر گرفته شود خداوند یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 🤲 IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    تبریک مجدد خدمت دکتر زارعی..انشالله. با بزرگان شهرستان تنگستان بویژه امام جمعه شهر اهرم هم دیدار داشته باشید..مؤید و منصور باشید
  • موهبت خداوندی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    محاسن عطيه ي هماره زيباي الهي است، وكلاي امت حزب الله مي بايست بيشترين برجستگی در رفتار و سیمایشان مشاهده شود