یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله مدرسی + دکتر عبد الاِله النائلی رئیس بنیاد شهید عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی گفت: شهدا شگفت انگیزترین حماسه‌های فداکاری و دفاع از حقیقت را به تصویر کشیدند و این مسئله ایجاب می‌کند که دولت عراق به فرزندان شریفشان توجه داشته باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در دیدار با دکتر عبد الاِله النائلی رئیس بنیاد شهید این کشور که در دفتر او در کربلا برگزار شد با تأکید بر اهمیت مراقبت‌های اجتماعی، تربیتی و آموزشی ممتاز برای فرزندان شهدا متناسب با فداکاری‌های پدران دلاورشان تصریح کرد: آنها شگفت انگیزترین حماسه‌های فداکاری و دفاع از حقیقت، مردم و کشور را به تصویر کشیدند؛ چه کسانی که با ظالم جنگیدند و چه آنهایی که از توطئه‌های تروریست‌ها جلوگیری کردند.

او در ادامه اظهار داشت: لازم است نهادهایی بین المللی برای مراقبت از همه شهدای اسلام ایجاد شوند و تسهیلات و کمک‌های لازم در سطح جهان اسلام برای خانواده‌هایشان فراهم گردد.

این عالم عراقی با اشاره به اهمیت عبور از موانع و مشکلات در سطح بنیاد شهید و تمامی اجزای دولت تصریح کرد: این امر مستلزم توانمندسازی بینش اسلامی در مدیریت نهادهای حکومتی است چرا که این بینش بیشترین تناسب را با جوامع اسلامی ما دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha