یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ذ

حوزه / امام جمعه کاشان به ارتباط خود با جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: به منظور ارتباط با دانش آموزان در مدارس هر هفته در هشت مدرسه کاشان حاضر می شوم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان وهیئت همراه با بیان اینکه ۸۳ درصد انفال و بیت المال به عنوان حق امام زمان (عج)در اختیار جهاد کشاورزی است افزود: کارکنان اداره‌های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید به وظیفه خود در نگهبانی از اموال امام عصر (عج) به خوبی عمل نمایند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ترک کردن سنت خدا، کم و زیادکردن کتاب خدا، حلال دانستن حرام اهل بیت (ع) و ضایع نمودن حق اهل بیت (ع) را ریشه های کفر دانست و یاد آورشد: تصرف در انفال حتی تصرف یک متر زمین طبق احادیث از ریشه های کفر است.

منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان بر لزوم تسهیل در سرمایه گذاری در تاسیس واحد های تولیدی و کشاورزی تاکید کرد و یاد آور شد: با آسیب شناسی روندها در سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای تولیدی و کشاورزی باید سریع تر گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم همکاری مسئولین استانی و شهرستانی با منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشاورزی تاکید کرد و ابراز داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان برای حل مشکلات بخشی از جوانان در واگذاری زمین جهت بهره برداری مجتمع های کشاورزی، مرغداری و ...همکاری لازم را به عمل آورد.

امام جمعه کاشان برلزوم تبیین خدمات، طرح ها، فعالیت ها و ظرفیت های کشاورزی منطقه کاشان تاکید کرد و افزود: از ظرفیت نماز جمعه‌ها نیز در ارائه طرح های کشاورزی به مردم استفاده شود.

منتخب خبرگان رهبری در استان اصفهان خطاب به نماینده مقام معظم رهبری در منابع طبیعی با بیان اینکه آینده کشور ما، جوانان هستند و هر چه می توانیم باید با آنها همراه و دوست باشیم گفت :نهادهای رهبری در ادارات منابع طبیعی، معارف اسلامی، قرآنی و مسائل بصیرتی را برای کارکنانشان بازگو کنند.

امام جمعه کاشان به ارتباط خود با جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: به منظور ارتباط با دانش آموزان در مدارس هر هفته در هشت مدرسه کاشان حاضر می شوم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha