دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام رجبی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یکی از رسالت‌های بسیار مهم معاونت فرهنگی تبلیغی، ایجاد زیرساخت و زیربنای لازم در راستای گسترش امر تبلیغ و ایجاد شبکه‌ از مبلغان خواهر در سراسر کشور و ساماندهی و شبکه‌سازی مبلغان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین آرش رجبی در همایش هم‌اندیشی معاونین تبلیغی‌فرهنگی، مبلغان و تسهیل‌گران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن جلسات مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد، عنوان کرد: تبلیغ در دین از جایگاه راهبردی و کلانی برخوردار است که پس از پیامبر اکرم(ص) همه ائمه‌معصومین(ع) و امام عصر(عج) نیز رسالت تبلیغی داشتند که در غیاب این بزرگواران؛ علمای دین و گردانندگان جامعه اسلامی در خصوص اشاعه آموزه‌های دینی که شامل نسخه کاملی از راهبردهای هدفمند در تمام شئونات زندگی است؛ عهده دار هستند.

وی افزود: در این راستا و جهت ایجاد شبکه‌ از مبلغان خواهر، همایش شبکه ایمانی هدایتگران تبلیغی الگوساز "شاهدا" با همت معاونت فرهنگی و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور معاونین فرهنگی و مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش کشوری، تسهیلگری، هدایتگری و آموزش‌ و هماهنگی‌های لازم با شبکه گسترده مبلغین و ایجاد شبکه‌ منظم تبلیغی از بین طلاب خواهر حوزه‌های علمیه است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یکی از رسالت‌های بسیار مهم معاونت فرهنگی تبلیغی، ایجاد زیرساخت و زیربنای لازم در راستای گسترش امر تبلیغ و ایجاد شبکه‌ از مبلغان خواهر در سراسر کشور و ساماندهی و شبکه‌سازی مبلغان است.

این استاد حوزه علمیه اضافه کرد: این کار با همکاری نهادهایی که ذاتاً ماموریت و مسئولیت اعزام مبلغ را دارد سامان گرفت، که یکی از این نهادها دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم است که با همکاری و مساعدت خوبی که در این راستا داشتند، این همایش با حضور تسهیل‌گران و مصاحبه‌گران و مبلغان خواهر برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha