یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس بسیج جامعه زنان قم

رئیس بسیج جامعه زنان قم تصریح کرد: بانوان ایرانی بانوانی سنگر خانواده را حفظ و به تحکیم بنیان خانواده کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم فرخ رئیس بسیج جامعه زنان قم در نشست گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان قم و یاد و خاطره هفت هزار شهیده زن که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: اقشار مختلف بسیج همچون بسیج دانش.آموزی روزی را در سال به عنوان خود نامگذاری کرده‌اند، بسیج جامعه زنان نیز مصادف است با سالروز شهادت شهیده مریم فرهانیان که بسیج جامعه زنان به عنوان روز قشر این روز را برای خود انتخاب کرده است.

فرخ بسیج جامعه زنان را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایرانی دانست که در سایه سار ولایت شکل گرفته است، اظهار کرد: از سال ۸۹ یکی از شهدای زن به عنوان شهید شاخص آن سال معرفی می‌شود و این اقدام آغازگر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیج است.

رئیس بسیج جامعه زنان قم تصریح کرد: سال ۸۹ شهیده مریم فرهانیان به عنوان شهید شاخص سال انتخاب شد و از آن زمان این نامگذاری‌ها ادامه یافته است.

وی ادامه داد: در این نشست تلاش کردیم تا عناوین برنامه‌ها را در راستای پیام مقام معظم رهبری برای کنگره هفت هزار شهیده زن را عملیاتی کنیم.

رئیس بسیج جامعه زنان قم با اشاره به اینکه بانوان ایران بانوانی هستند که سنگر خانواده را حفظ و به تحکیم بنیان خانواده کمک می‌کنند افزود: بانوان در عین حال با توجه به ویژگی هایی که دین اسلام برای یک زن در نظر گرفته است حرکت می‌کنند و نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند.

وی در پایان اظهار کرد: در بسیج جامعه زنان در قالب قرارگاه تعالی زن و خانواده بر آنیم که بتوانیم منویات و منظومه فکری امامین انقلاب را اجرا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha