دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1142765
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: مردم ایران اسلامی پیروز اصلی انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، بیان داشت:پیروز اصلی انتخابات مردم هستند و در ۱۱ اسفند حماسه ای ملی خلق کردند.

وی بیان داشت: مردم غیور و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات پایه های نظام را محکم و دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کردند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مشارکت حدود ۴۱ درصدی مردم بروجرد در انتخابات با وجود تبلیغات گسترده دشمن مبنی بر عدم مشارکت مردم در انتخابات و با توجه به مشکلات معیشتی و تورم موجود، خاطر نشان کرد: مردم به صورت خودجوش در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشتند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات، گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود، که خوشبختانه انتخابات از تمام این ویژگی ها برخوردار بود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ترییت کننده نسلی مومن و انقلابی هستند.

امام جمعه بروجرد به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: شهدا، خانواده های آنان و جانبازان به گردن ما حق دارند و هر چه از مقام شهدا تجلیل شود، کم است و مکتب شهادت را باید برای نسل نوجوان و جوانان تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha