یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/ امام جمعه نظرآباد گفت: مردم نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند هستند اما به همان اندازه شاهد تلاش‌های مستمر دولت سیزدهم نیز هستند؛ از این رو مسئولان  باید به‌طور ویژه قدر این رأی و مشارکت مردمی را بدانند و برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه نظرآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، گفت: از حضرت رسول صلّی اللّه علیه و آله منقول است که بهشت را هر سال برای شروع ماه مبارک رمضان زینت می‌کنند.

وی در ادامه پیشنهاد داد: با راه‌اندازی پویش «شهر ما روزه‌دار است» به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

وی افزود: اعضای محترم مساجد، مساجد را برای پذیرایی از مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان آماده کنند.

خطیب نماز جمعه نظرآباد به حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و گفت:بدون تردید انتخابات ۱۱ اسفند رنگ و بوی حماسه و جهاد داشت و دشمن بیش از هرکس می‌داند که بازنده اصلی این آوردگاه جبهه استکبار بوده است.

حجت الاسلام محمدی به عزم جدی نظام در مبارزه با فساد اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: پسران یک مسئول بلندپایه در قوه قضاییه با اتهام کارچاق کنی و سوء‌استفاده از نام پدر در حال محاکمه هستند، این یعنی اینکه عزم جدی نظام مقابله با فساد است و در این راه خط قرمزی را نمی شناسد.

وی در ادامه به توقیف نفتکش کش آمریکایی اشاره کرد و گفت: کدام کشور در دنیا جرات دارد با قدرت نظامی نفتکش حامل محموله آمریکا را توقیف کرده و دستگاه قضایی اش حکم مصادره آن را صادر کند؟! این قدرت و عزت از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha