دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه نقده

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا گفت: عده ای دم از شهدا می زنند، عکس شهدا را بالای سرشان می زنند اما خلاف مسیر شهدا حرکت می کنند و باید خط و مشی شهدا در همه زندگی ما جاری و ساری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان نقده که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ۲۲ اسفند سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید است و روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است و شهید و شهادت آرزوی اولیای الهی می باشد و امام علی (ع) با آن همه عظمت آرزوی شهادت را داشت.

وی ادامه داد: عده ای دم از شهدا می زنند، عکس شهدا را بالای سرشان می زنند اما خلاف مسیر شهدا حرکت می کنند و باید خط و مشی شهدا در همه زندگی ما جاری و ساری شود.

امام جمعه نقده در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند و تقدیر از حضور مردم، گفت: پیروز واقعی در نظام اسلامی مردم و نامزدهایی هستند که به وظیفه خود عمل کردند، و مردم، مسئولین را می شناسند و می دانند چه کسی اهل خدمت است، در آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه، نزدیک به یک میلیون رای آورده است و وقتی مردم ببیند کسی دین و دیانت و مردم داری دارد به او رای خواهند داد.

وی تصریح کرد: الحمدالله انتخابات در شهرستان نقده برگزار شد و اگر کسی اعتراضی دارد با مستندات از طریق و مجاری قانون پیگیری کند، قانون فصل الخطاب است و بنده از شخصی که بی‌منطق است ، و بی ادبی می‌کند حمایت نمی کنم و فلسفه لباس من هم حمایت از چنین فردی نیست.

حجت الاسلام فصیح نیا اضافه کرد: از شورای نگهبان و فرماندار می خواهم که در مورد مسئله‌ ای که الان در فضای مجازی مطرح است و نامه ای در حال دست به دست شدن می باشد، به مردم توضیح دهند، وظیفه هرکس است، شفاف سازی کند، و مسئولین در نماز جمعه و یا رسانه ها می توانند شفاف سازی کنند. من هنوز خودم در مورد این مسئله قانع نشده ام.

وی در پایان گفت: بی قانونی باعث هرج و مرج می شود، و از مدیران صفحات خبری در فضای مجازی می خواهم اجازه ندهند در جامعه تنش به وجود بیاید و بی اخلاقی در جامعه رواج پیدا کند و به برخی افراد توهین و بی احترامی شود، هر کس به وظیفه خود عمل کند و من در این انتخابات به وظیفه‌ شرعی و قانونی خود عمل کردم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha