یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیر

حوزه / امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه جوانان باید مسجد را کلاس درس و صحنه رزم با دشمنان و بدخواهان بدانند، گفت: مساجد خانه خدا و بندگان خداست بنابراین باید مساجد را گرم نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد ضمن تسلیت درگذشت آیت امامی کاشانی، اظهار داشت: این عالم بزرگوار و متقی در طول سال‌های متمادی چه پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه‌های حساسی همچون شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، امامت جمعه تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و در مدرسه شهید مطهری منشا آثار و خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه ابوزیدآباد با تبریک حماسه حضور مردم در ۱۱ اسفندماه، گفت: به فضل خدای بزرگ و عنایات امام زمان(عج)، زمستان سرد امسال به گرمی قدوم مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی به بهاری دل‌انگیز مبدل شد.

حجت الاسلام قاسمی، از حضور معنادار و با شکوه مردم و افرادی که در خلق این حماسه نقش آفرینی کردند قدردانی کرد و یادآور شد: از کاندیداها، ستادهای انتخاباتی، عوامل اجرایی انتخابات، کنشگران سیاسی و اجتماعی، رسانه ملی و فعالان فضای مجازی و مردم فهیم و انقلابی که با درک صحیح از شرایط حساس کنونی کشور و مناسبت‌های بین المللی و زیاده خواهی‌های نظام سلطه، نقش آفرین اصلی این حماسه کم نظیر بودند، تقدیر می‌کنیم.

امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفندماه در بی‌سابقه‌ترین کمپین تحریمی دشمن در طول ۴۵ سال پس از انقلاب برگزار شد، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش‌های امپراطوری فریب و دروغ، همراه با اقدامات منافقانه برخی از عوامل داخلی در کاهش مشارکت، مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی ثابت کردند که بر سر اصل انقلاب و دفاع از کیان نظام اسلامی تعارف نداشته و علیرغم تمام فشارهای اقتصادی و مشکلات، پای نظام و رهبری ایستاده و با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان را نا امید و نقشه‌های آنان را نقش بر آب نمودند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: از منتخبان مردم اعم از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتظار می‌رود تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم و برون رفت از وضعیت کنونی به کار بسته و قدردان این مردم نجیب و صبور باشند.

امام جمعه بخش کویرات، ضمن گرامی داشت ۱۵ اسفند تا بیست و دوم اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی، گفت : مقام معظم رهبری در روز درختکاری سه اصل نهال کاشتند و فرمودند حضور ملت ایران در انتخابات انجام وظیفه اجتماعی و تمدنی و یک جهاد بود.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه به هجدهم اسفند ماه سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و یادآور شد: مسجد مهمانخانه خدا در روی زمین و جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانی و محل آرامش موحدان است، لذا اجتماع در مساجد را باید همچنان با شور و عشق و ایمان نگاه داریم.

امام جمعه ابوزید آباد، با بیان اینکه جوانان باید مسجد را کلاس درس و صحنه رزم با دشمنان و بدخواهان بدانند، ابراز کرد: مساجد خانه خدا و بندگان خداست بنابراین باید مساجد را گرم نگه داریم.

وی تصریح کرد: مساجد به ما امکان می‌دهد که با برادران مسلمان رابطه دینی و خویشاوندی را حفظ نماییم.

حجت الاسلام قاسمی همچنین به بیستم اسفند روز راهیان نور اشاره کرد و گفت: هدف از اردوی راهیان نور آشنایی افراد با تاریخ ایران و خصوصاً تاریخ و وقایع جنگ ایران و عراق می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha