یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه شهرستان بیله سوار مغان

حوزه/حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر، این رویداد را مظهر اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان باید در دشمنی خویش تجدید نظر کنند و ایران قوی و اسلامی را باور کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، انتخابات ۱۱ اسفند را بزرگترین مکتب دشمن در جنگ رسانه ای خود علیه ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: این انتخابات نشان داد انقلاب اسلامی هنوز زنده است.

وی با بیان اینکه مردم علی رغم تمام مشکلات، به کشور و رهبرشان اعتماد دارند و هجمه های دشمنان نمی تواند این مردم را از انقلاب جدا کند، افزود: مشارکت ۴۱ درصدی در شرایط خاص دنیای نظام سلطه علیه اسلام و شرایط خاص کشور در واقع در حکم مشارکت ۱۰۰درصدی را دارد.

خطیب جمعه شهرستان بیله سوار ادامه داد: پیروز اصلی این حماسه و جهاد مردم ایران است و در این راستا از تمام مسؤولان در همه سطوح کشور در راستای تحقق شعار مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تقدیر و تشکر ویژه داریم.

حجت الاسلام عزیزی حضور و مشارکت بی نظیر مردم را مایه عبرت برای دشمنان دانست و افزود:لازم است دشمنان در دشمنی خویش تجدید نظر کنند و ایران قوی و اسلامی را باور کنند.شیطنت و از کارشکنی های خویش دست بردارند و هزینه های خویش را هدر ندهند.

وی در ادامه خطاب به مسؤولان بیان کرد:کارگزاران و دولت مردان باید قدر این مردم غیور و صبور را بدانند و در راستای تلاش حداکثری برای حل مشکلات و گره های مردم این کشور و استان و شهرستان بیله سوار باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار اعتماد مردم به نظام و انقلاب را بی نظیرترین سرمایه انقلاب و اساس و بنیان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد:صیانت از این سرمایه بزرگترین مسؤولیت، مسئولان و خادمان نظام است.

حجت الاسلام عزیزی حال و هوای شهرستان بیله سوار را علی رغم مشارکت بالای مردم در انتخابات، مطلوب ندانست و تصریح کرد: این شهر در حال غرق شدن است که نیاز به ناجی دارد و از دولت مردان انتظار داریم این شهر مرزی را فراموش نکنند.

وی در ادامه به ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد را یادآور شد و گفت: از زحمت ها و تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه جوانان مسجدی شهرستان مرزی بیله سوار مغان تقدیر و تشکر می کنیم.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه به۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر و قوی به این نهاد و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شد.

حجت الاسلام عزیزی در پایان جریانات اخیر غزه را بسیار ناراحت کننده و نگران کننده دانست و خاطرنشان کرد: این جریانات اوج جنایات پنهان غرب در روزهای اخیر بوده و سرزنش تمامی مسلمانان را در پی دارد و باید گفت عمر انسانیت در غرب و دنیا تمام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha