یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه لاهرود

حوزه/ حجت الاسلام صفری با بیان اینکه هم اکنون نوبت مسئولین است که به این مردم قدرشناس نوکری خود را ثابت کنند، گفت: مسئولین باید در عمل برای مردمی که از لحاظ معیشتی واقعاً در مضیقه و سختی هستند، کاری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، خواستار توجه ویژه مسئولین به این بخش شد و با اشاره به مشارکت بیش از ۸۰ درصدی مردم در انتخابات، اظهار داشت: این حضور حماسی، جهادی، سیاسی و عبادی بود که باید از مردم قدرشناس، نجیب و با بصیرت ایران به‌ویژه بخش مشگین شرقی تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه بخش مشگین شرقی همچنین از کسانی که مشوق به حضور مردم در پای صندوق رأی بودند و در این جهاد انتخابات و حماسه عظیم سهیم بودند، قدردانی کرد و گفت: با وجود هجمه‌های دشمن که مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کردند، مردم وفاداری خود را به آرمان‌های نظام، انقلاب، رهبری و شهدا ثابت کردند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه هم اکنون نوبت مسئولین است که به این مردم قدرشناس نوکری خود را ثابت کنند، یادآور شد: مسئولین باید در عمل برای مردمی که از لحاظ معیشتی واقعاً در مضیقه و سختی هستند، کاری انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به گرانی قیمت طلا و اقلام و مایحتاج ضروری مردم، خاطرنشان کرد: این موضوع غیرقابل قبول است و نیازمند توجه اساسی دولت مردان و مسئولین به این موضوع هستیم.

امام جمعه بخش مشگین شرقی به بحث اهمیت تربیت فرزند اشاره کرد و ابراز کرد: بزرگترین وظیفه پدر و مادر تربیت فرزند و محبت به او است.

وی تصریح کرد: هرچقدر می‌توانیم به خانواده و همسر و فرزند محبت داشته باشیم و در تربیت صحیح فرزندانمان کوشا باشیم، چرا که تمدن اسلامی و تمدن نوین جهانی و جامعه آرمانی به این مسئله نیاز شدید دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha