یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/گردهمایی ائمه جمعه استان اردبیل

حوزه / ائمه جمعه استان در نشست فصلی خود خواستار جدیت بیشتر دولت در حل مشکلات اقتصادی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، نشست ائمه جمعه استان اردبیل امروز به میزبانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین عاملی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

ائمه جمعه استان در این نشست بر لزوم حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی تأکید کردند و از دولت مردان خواستند در برابر حماسه بزرگ و با بصیرت و ستودنی مردم در حل معضلات و مشکلات اقتصادی مخصوصا کنترل قیمت کالاهای اساسی جدیت بیشتری داشته باشند.

ائمه جمعه استان همچنین بر لزوم کار فرهنگی بیشتر برای حفظ حجاب و عفاف تأکید و از دستگاه‌های فرهنگی و بخش‌های فعال فرهنگی غیر دولتی خواستند مطابق با نیازهای فکری و ذهنی نسل جدید فعالیت مضاعفی داشته باشند.

در این نشست همچنین بر نقش خاص مساجد در ماه مبارک رمضان تأکید و خواستار اجرای هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی در مساجد مخصوصا دعوت از خطباء و برگزاری برنامه‌های قرآنی شدند.

ائمه جمعه استان اردبیل با تقدیر از اقدام خیرین در پخش بسته‌های غذایی در بین نیازمندان، از این کار فرهنگی، عاطفی قدردانی و خواستار فرهنگ سازی بیشتر این موضوع شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • A IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    بنام خدا خدا برای مسولین (گذشته و حال و آینده ) ، نیمه خالی ی لیوان را میبیند ، پر نبود ، حق الناس(بیت المال) پایمال شده و مسولین مربوطه باید محاکمه و مجازات شوند ، سکوت کننده هم شریک جرم است، شفاعت و توبه پذیر هم نیست، سوره انفال ایه۲۵