سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه موقت کنگان گفت: مسئولان دولتی با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کار بزرگ مردم در انتخابات را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف قاسمی امام جمعه موقت شهر کنگان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کنگان با تقدیر از حضور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: قوای مختلف بویژه دولت با اعمال تغییر در تیم اقتصادی و برنامه های این حوزه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

حجت الاسلام قاسمی افزود: امروز بهترین راه جبران کار بزرگ ملت حل مشکلات آنهاست.

امام جمعه موقت شهر کنگان با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم جنگ بالای رسانه ای و تلاش مضاعف دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات، حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای مشت محکمی به دشمنان و یاوه گویان و کسانی بود که دنبال تضعیف نظام و مردم بودند.

حجت الاسلام قاسمی افزود: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار مولفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات بود که بخوبی انجام گرفت.

وی بیان کرد: مشارکت بالای ۴۰ درصد مردم نشان داد به رغم گلایه ها و مشکلات و کمبودها مردم پای نظام و ارزشها ایستاده اند و کسانی هم که شرکت نکردند مدافع نظام بوده و هستند اما از مشکلات شکوه دارند.

امام جمعه موقت شهر کنگان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به واپسین روزهای ماه شعبان و سفارشات امام رضا علیه السلام گفت؛ بیشتر ماه شعبان رفت و این جمعه آخر آن است، پس جبران کن کوتاهی‌هایی را که در ایّام گذشته این ماه کردی، در آن چه از این ماه مانده است.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه خطبه ها به موضوع ظلم ستیزی در گفتمان امامین انقلاب و سیاست راهبردی جمهوری اسلامی اشاره و با تجلیل از مجاهدان یمنی در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی با بهره گیری از موشک های بالستیک، افزود: برخی سران کشورهای اسلامی با وقاحت هر چه تمام از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند که این لکه ننگی برای آنهاست.

وی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: باید تمام وجدان های بیدار در دنیا جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کنند.

امام جمعه موقت شهر کنگان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و اهمیت درختکاری و طرح کاشت ۱ میلیارد درخت بر مبنای فرمان رهبری معظم انقلاب ، عنوان داشت: درختکاری عملی صالح که بایستی گسترش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha