شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / جشن تکلیف فرشته‌ها

حوزه / امام جمعه همدان، گفت: امروز متولیان فرهنگی باید از ظرفیت هنر و زیبایی شناسی خصوصا برای انتقال مفاهیم به نسل جوان بیشتر استفاده کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی شب گذشته در مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز همدانی، با تأکید بر اهمیت برگزاری جلسات این چنینی برای نسل جوان، اظهار داشت: باید از برگزار کنندگان و متولیان این مراسم تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه جبهه‌ باطل شبانه روز در حال نقشه چینی بر علیه اسلام است، گفت: دشمنان امروز فرهنگ باطل خود را در قالب هنر در جامعه ارائه می‌کنند و لذا لازم است برای مقابله با این هجمه‌ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه همدان، افزود: امروز متولیان فرهنگی باید از ظرفیت هنر و زیبایی شناسی خصوصا برای انتقال مفاهیم به نسل جوان بیشتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یکی از نمودهای فرهنگ حق، مساله اقامه نماز است، خاطرنشان کرد: درست است که خود نماز دارای جاذبه است اما در کنار توصیه به نماز، حواشی زیبایی نیز باید برای بچه‌ها طراحی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، ابراز کرد: برگزاری چنین جلساتی باید همراه با جذبه برای نسل جوان باشد و این موضوع باید مدنظر متولیان قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha