یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: حضرت امام(ره) یک جایگاه و شخصیت والا نشأت گرفته از احکام نورانی قرآن و اسلام را به زنان اعطاء کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در جلسه‌ ستاد استانی کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ)، اظهار داشت: حضرت امام(ره) یک جایگاه و شخصیت والا نشأت گرفته از احکام نورانی قرآن و اسلام را به زنان اعطاء کردند.

وی با بیان اینکه پس از قرن‌ها در انقلاب اسلامی تبلور پیرو راستین پیامبر اکرم(ص) در حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری نمایان شد، گفت: مردان بزرگی همچون سلیمانی‌ها، همدانی‌ها و باکری‌ها توسط امامین انقلاب اسلامی ترتیب شده‌اند.

استاندار همدان، افزود: پس حضرت فاطمه‌زهرا(س) در طول قرون متمادی به دلیل ظلمی که در حق زنان شده بود تا انقلاب اسلامی، از بانوان شخصیت برجسته‌ای معرفی نشده بود، اما انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) با همراهی زنانی مانند خانم حدیدچی(دباغ) پیروز شد.

وی با تأکید بر اینکه باید سرگذشت خانم دباغ را به عنوان شخصیت برجسته و یک سلسله‌ جلیله از زنان برای نوجوانان و جوانان تبیین کرد، خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب با تأکید بر شخصیت والای زنان فرمودند، اگر مردی به اوج می‌رود از دامان پاک زنان است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه باید مفاخر و بزرگان خود را معرفی و الگوسازی کنیم، ابراز کرد: مخاطب کنگره باید نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشجویان در دانشگاه‌ها باشند تا بتوان اسلام رشد یافته در بستر ایران را تبیین کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha