دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بروجرد

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تبیین،ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد،در نشست برنامه ریزی تبلیغ در ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع)در جامعه است،افزود: مبلغان باید با بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مبلغان، معلمان و همه کارکنان عرصه تعلیم و تربیت باید تلاش کنند تا افرادی مومن و در تراز اهداف انقلاب تربیت کنند، افزود: دانشگاه فرهنگیان نقش بسیار مهمی در اصلاح نظام آموزش و تربیت دارد و باید برای تحقق این مهم همت خود را بکار گیرد.

وی بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان با تربیت معلمان به عنوان مسئول اصلی تربیت معلم در کشور، در تحول و تغییر تربیتی نسل آینده نقش بسزایی دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بر ارتقا دانش مبلغان و فعالان فرهنگی تاکید و خاطر نشان کرد:مبلغان و فعالان فرهنگی باید با تسلط بر مسائل روز پاسخگوی سوالات و شبهات نسل نوجوان و جوان جامعه باشند.

حجت الاسلام قدمی در پایان یادآور شد:مدرسه علمیه امام صادق(ع) با توجه به حضور طلاب و روحانیون طرح هجرت، امین و طلاب آمادگی اعزام مبلغ در ماه رمضان به نقاط مختلف شهرستان بروجرد را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha