شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماه رمضان

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ویژه برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان شامل ۵ برنامه محوری از جمله اطعام و افطاری نیازمندان، تهیه بسته معیشتی خانواده ها، طرح های حامی یابی برای ایتام، طرح مفتاح الجنه سرکشی از خانواده های نیازمند و در آخر زکات فطریه می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: راه اندازی آشپزخانه های اطعام مهدوی برای پخت و توزیع ۸۵۰ هزار پرس غذای گرم در دستور کار خواهد بود و علاوه بر آن ۱۰۰ هزار افطاری ساده با شعار * بفرمایید سفره افطاری* برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه به سفره های افطاری در مساجد و حسینه ها و تالارها برای ایتام و مددجویان روزه دار در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: همه این فعالیت ها با همکاری خیران نیکوکار انجام خواهد شد.

روشن از توزیع ۵۰ هزار سبد معیشتی کالایی شامل برنج، گوشت مرغ، سویا و سایر مواد غذایی برای خانواده های تحت حمایت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هر بسته معیشتی یک‌ میلیون تومان ارزش ریالی خواهد داشت.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پویش حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در ایام ضربت خوردن مولا علی (ع) برگزار خواهد شد و قرار است حدود ۶ هزار حامی جدید برای حمایت از فرزندان معنوی کمیته امداد جذب شوند.

روشن در ادامه افزود: در طرح مفتاح الجنه با حضور مدیران و مسئولین در شب های ماه مبارک رمضان به منظور بر طرف کردن برخی از نیازمندیهای خانوارهای تحت حمایت در زمینه معیشتی، اشتغال و درمان با اهدا کارت هدیه و یا بسته های معیشتی انجام خواهد شد.

وی به برنامه پایانی این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: : برنامه اصلی در پایان ماه مبارک رمضان همزمان با برگزاری نماز عید فطر دریافت زکات فطریه مردم روزه دار است که در مساجد و مصلی های نماز جمعه انجام خواهد گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: کمک های مردمی در ماه رمضان سال گذشته بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان بوده است و برای امسال برنامه تعهدی بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان است.

روشن در پایان خاطر نشان کرد: مردم و خیرین نیکوکار می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا پرداخت به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ بنام کمیته امداد و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* کمک های خود را در آستانه ماه رمضان و عید نوروز به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha