شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: کارنامه کمیته امداد استان در محرومیت‌زدایی درخشان بوده و  این خدمت صادقانه به نیازمندان، از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی فقیه رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی در رزمایش توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، گفت: کارنامه کمیته امداد استان در محرومیت‌زدایی درخشان بوده و این خدمت صادقانه به نیازمندان، از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است.

وی افزود: مردم ما نجیب هستند و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی نجابت خود را نشان می‌دهند. اگر مراکز نیکوکاری و خیرین نبودند، دولت به تنهایی نمی‌توانست از پس مشکلات اقتصادی برآید.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: خیرین مجاهدین در مسیر خدمت هستند و ماه رمضان فرصت مناسبی است تا به تبعیت از سیره کریم اهل بیت امام حسن(ع)، خدمت به محرومین به منصه ظهور برسد.

کارنامه کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در محرومیت‌زدایی درخشان بوده است

غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در این رزمایش گفت: این بسته های معیشتی شامل ۷ قلم کالای اساسی بوده که ارزش ریالی مجموع آنها ۲۴ میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با قدردانی از همراهی مراکز نیکوکاری و خیرین با کمیته امداد گفت: ۳۱۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان با همت والای خود یاریگر محرومین هستند که اگر آنها نبودند، کار ما سخت بود.

ملامهدی با اشاره به برخی خدمات ارایه شده به جامعه مددجویی در سال ۱۴۰۲، گفت: امسال ۸۵۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان سطح استان پرداخت شده و ۱۰۸۰ واحد مسکن مددجویی نیز احداث و تحویل مددجویان استان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha