یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قلف

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تلاش متوازن خدمات شهرداری کاشان به کلیه نقاط شهر تاکید کرد و یاد آورشد: شهرداری کاشان باید تمام مردم شهر را از خدمات و امکانات شهری یکسان برخوردار نماید اینطور نباشد که در یک محله ای خدمات بیشتر و در محله دیگر امکانات کمتر باشد که مردم احساس تبعیض کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ۲۲ پروژه خدماتی و عمرانی شهرداری کاشان با اعتباری بالغ بر۱۶۲ میلیارد تومان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان ، منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به نامه ۵۳ امیرمومنان (ع) به مالک اشتر مبنی براینکه من تو را به مصر فرستادم تا شهرهایش را آباد کنی اشاره کرد و اظهار داشت : از اینکه امروز شهرداری کاشان چندین پروژه را افتتاح کرد تارضایت مردم بسیار خوب کاشان را در پی داشته باشد باعث خرسندی و قدردانی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اجرای پروژه پایش تصویری در۵۰ نقطه کاشان با نصب دوربین را کمک بسیار بزرگی در ساماندهی و کاهش بار ترافیک این شهر دانست و افزود: افتتاح بلوار شهید والامقام سردار باکری، آسفالت مقدار وسیعی از معابر و افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی دیگر شهرداری کاشان گوشه ای از خدمات جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف این منطقه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تلاش متوازن خدمات شهرداری کاشان به کلیه نقاط شهر تاکید کردو یاد آورشد :شهرداری کاشان باید تمام مردم شهر را از خدمات و امکانات شهری یکسان برخوردار نماید اینطور نباشد که در یک محله ای خدمات بیشتر و در محله دیگر امکانات کمتر باشد که مردم احساس تبعیض کنند.

منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان در پایان ضمن آرزوی توفیقات بیشتر برای شهرداری کاشان در خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان گفت: امیدواریم شهرداری کاشان در موعد مقرر با زمان بندی مشخص بتواند طرح های کلان شهری در دست اقدام را انجام دهد.

شهردار کاشان نیز در ابتدای این مراسم به اجرای ۱۰۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر۲ هزار میلیارد تومان طی شش ماه گذشته در این شهر خبر داد و افزود: از ۱۰۳ پروژه در دست اجرا امروز۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۶۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

کیومرث محمد پور با بیان اینکه بلوار شهید باکری (شهردار) بلوار نقوی، چمن مصنوعی خزاق و پارک لاله، مقبره عبدالرضا راوندی، ایستگاه آتش نشانی پارک شماره ۷ و۸، ورودی گازارگاه، احداث بوستان دیبای ۱۲، خیابان بسیج، پشت باغ فیض، سنگ فرش و آسفالت بلوار آیت الله اعتمادی، بلوک فرش چهار جداره سلمان تا الغدیر در خیابان امیرکبیر از جمله طرح های فوق می باشد، تصریح کرد: طرح خیابان علوی به عنوان بهترین خیابان های ایران و جهان با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهره برداری می باشد.

شهردار کاشان از اجرای بیش از ۹۵ هزار تن آسفالت طی یک سال گذشته در معابر شهری کاشان خبر داد و افزود: امیدواریم درسال ۱۴۰۳ بتوانیم بیشتر از این میزان آسفالت را در سطح شهر کاشان بریزیم.

وی همچنین از اجرای پروژه زیر گذرمیدان جهاد کاشان با اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیارد تومان در ابتدای سال آینده خبرداد و افزود: تالار ۱۵۰۰ نفری بلدیه با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، تکمیل بلوار سردار شهید عباس کریمی، سنگ فرش میدان کمال الملک و باغ تاریخی فین کاشان، بلوار فرش و میدان محمد رسوال الله، بوستان ولایت و احداث ۵ بازار شهری در سطح شهرو پایش تصویری در۵۰ نقطه کاشان با اعتبار۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه های مهم در دست اقدام و قابل افتتاح شهرداری می باشد.

انتهای پیام./

لزوم تلاش متوازن خدمات شهرداری به کلیه نقاط شهر

لزوم تلاش متوازن خدمات شهرداری به کلیه نقاط شهر

لزوم تلاش متوازن خدمات شهرداری به کلیه نقاط شهر

لزوم تلاش متوازن خدمات شهرداری به کلیه نقاط شهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha