شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ذلر

حوزه/ هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان در حالی به کار خود پایان داد که از برگزیدگان در بخش سرود و نقالی تبجیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» از برنامه‌های فرهنگسرای مهر سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان شب گذشته در حالی به کار خود پایان داد که از برگزیدگان در بخش سرود و نقالی تبجیل به عمل آمد.

این رویداد که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مضامین انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، مهدویت و انتظار و همچنین تعالی خانواده و در بخش ویژه نماز، قرآن و عترت برگزار شد، با شرکت ۹۵۲ نفر در دو بخش سرود و نقالی به پایان رسید.

اختتامیه این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط محمدرضا گل‌سرخی و با اجرای محمد زری‌باف آغاز شد و در ادامه گروه‌های شاهد امام رضا(ع)، نیکان و گروه بصیرت روستای کمال‌الملک به عنوان گروه‌های منتخب به خوانش سرود پرداختند.

در اختتامیه این رویداد که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری، شرکت کنندگان و داوران انجام شد، استاد حسین ظاهری مدیر دفتر تعزیه و نمایش‌های آیینی حوزه هنری کشور و همچنین محمد کیان دامغانی نقالی اجرا و گروه صافات مراسم سنتی «هوم بابایی» را برگزار کردند.

در این رویداد فرهنگی و هنری ۶۳ گروه دانش‌آموزی و اعضای کانون‌های فرهنگی در بخش سرود با داوری علیرضا سعادت نیا، مجید خلیق و احمدرضا جعفری‌فرد و ۲۶ نفر در بخش نقالی به داوری مسعود نوری‌فرد و حسین ظاهری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین در این رویداد که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شد به گروه‌ها و نفرات اول تا سوم لوح تقدیر، تندیس و هدیه و به شایسته‌های تقدیر لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.

در بخش نقالی، هیئت داوران با قدردانی از ایمان قاسمی ۱۳ ساله، سحر سادات مستوری ۱۱ ساله و محمد کیان دامغانی ۹ ساله را به ترتیب به عنوان نفر اول و دوم معرفی و با توجه به یکسان بودن امتیازها، کوثر رحیمی ۱۲ ساله و زهرا قربانعلی‌زاده ۱۰ ساله را به صورت مشترک سوم معرفی کرد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha