شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بی

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: در ایام انتخابات، مردم برخی از شهرها نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی، بصیرتی و عمرانی و حضور بیشتر مسئولین درخواست‌هایی داشتند که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز گذشته در نشستی با منتخبین مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استانداری اصفهان، با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه، روزه روی شیطان را سیاه می‌کند، صدقه پشت او را می‌شکند، دوست داشتن برای خدا و همیاری در کار نیک ریشه او را می‌کند و استغفار شاهرگش را می‌زند اظهار داشت: از استغفار غفلت نکنیم، در این ماه مبارک استغفار سحرها را از دست ندهیم.

امام جمعه کاشان ضمن قدردانی از استاندار اصفهان و معاونین برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و رقابتی و نیز تلاش برای حضور حداکثری مردم، گفت: به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی که میزان مشارکت را به اندازه مقبولیت خودشان افزایش دادند هم تبریک عرض می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: با منتخبین مردم کاشان و آران و بیدگل و بادرود و نطنز به صورت جداگانه جلسه داشته‌ام و به آنان توصیه کرده‌ام که با نامزدهایی که در انتخابات شرکت داشتند جلسه برگزار کنند و از ظرفیت و نظرات کارشناسی آنها در قالب کارگروه‌های استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات، مردم برخی از شهرها نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی، بصیرتی و عمرانی و حضور بیشتر مسئولین درخواست‌هایی داشتند که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه کاشان، تصریح کرد: با وجود برخی مشکلات و گلایه مندی‌ها بازهم شاهد حضور پرشور مردم بودیم و این مهم قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha