شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ی

حوزه /منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل عظیمی تحت عنوان سازمان‌های مردم نهاد وجود دارد که به راحتی می‌شود از آن در جهت منافع مردم، درمان و سلامتی جامعه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته از موسسه خیریه توانبخشی هاجر بازدید کرد.

معینی آرانی در این بازدید در جریان خدماتی که توسط این موسسه به دختران معلول ذهنی و جسمی در قالب کلاس‌های آموزشی، ارائه خدمات رفاهی، آموزش‌های شغلی و هنری ارائه می‌شود، قرار گرفت و فضاهای مختلف این مرکز بازدید کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از اقدامات انجام شده، اظهار داشت: پتانسیل عظیمی تحت عنوان سازمان‌های مردم نهاد وجود دارد که به راحتی می‌شود از آن در جهت منافع مردم، درمان و سلامتی جامعه استفاده کرد.

علی هاشمی طاهری مدیر موسسه توان‌بخشی هاجر کاشان نیز با بیان اینکه این موسسه با هدف خدمت رسانی به معلولین جسمی و فکری دختران بالای ۱۴ سال از سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این موسسه دختران دارای معلولیت را به صورت هتلینگ و شبانه روزی با معرفی نامه از سازمان بهزیستی از سراسر کشور می‌پذیرد.

مدیر موسسه توان بخشی هاجر کاشان، از احداث پارک اختصاصی معلولین به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع برای رفع مشکلات بچه‌های دختر معلول بهزیستی خبر داد و یادآور شد: هزینه‌های جاری این مرکز توسط خیرین پرداخت می‌شود که البته نیازمند حمایت بیشتر خیرین از این مرکز هستیم.

انتهای پیام./

از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در جهت درمان و سلامت جامعه استفاده شود

از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در جهت درمان و سلامت جامعه استفاده شود

از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در جهت درمان و سلامت جامعه استفاده شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha