دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۴۴ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد جواد عباس‌زاده،معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه های متفاوتی در ایام ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت برای مردم اجرا می شود،افزود: یکی از برنامه های محوری و مهم سازمان اوقاف و ومور خیریه اجرای طرح آرامش بهاری است که هر ساله در آستانه سال نو برای مردم و مسافران برگزار می شود.

وی بیان داشت: طرح آرامش بهاری در ۴۴ بقعه متبرکه لرستان از ۲۷ اسفند جاری آغاز و تا ۱۵فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار داشت: در این طرح خیمه‌های معرفت با برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر،ولایت مداری،سبک زندگی اسلامی،وقف و ضرورت آن در جامعه و ... برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده به اعزام ۵۰ مبلغ به مناطق مختلف این استان برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع)اشاره و خاطر نشان کرد:ویژه‌برنامه‌های طرح ضیافت الهی با برگزاری محافل جزءخوانی، ترتیل‌خوانی و کرسی‌های تفسیر قرآن کریم در ۱۲بقعه شاخص استان در حال برگزاری است.

وی در پایان قرائت دعای ابوحمزه ثمالی در سحرهای ماه مبارک رمضان،برپایی جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)،عزاداری سالروز وفات حضرت خدیجه (س)،قرائت مناجات آل‌ یاسین، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و قرائت دعای تحویل سال در بقاع متبرکه این استان را از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه لرستان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha