یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عراق

حوزه/ شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران گفت: دومین مرحله اعلام شده از سوی حاج ابوعلاء الولایی دبیرکل کتائب سیدالشهدا فلج کردن اماکن حیاتی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری حوزه، شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه گفت: مقاومت اسلامی در عراق برای اولین بار از پهپادهایی استفاده کرد که به عمق اسرائیل رسید و راهبرد بعدی بازگشت رژیم صهیونیستی به دوران جاهلیت است.

نماینده کتائب سیدالشهدا در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مقاومت اسلامی عراق در این عملیات از سلاح‌های مدرن و پیشرفته استفاده کرده است و در صورت عدم توقف عملیات نظامی در غزه، در آینده دشمن را غافلگیر خواهند کرد.

العبادی افزود: دومین مرحله اعلام شده از سوی حاج ابوعلاء الولایی دبیرکل کتائب سیدالشهدا فلج کردن اماکن حیاتی رژیم صهیونیستی است و ما این رژیم را به عصر جاهلیت باز می گردانیم.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی عراق این هفته فرودگاه بن گوریون بزرگترین فرودگاه در عمق اسرائیل یعنی در جنوب شرقی تل آویو را با سلاح های مدرن و پیشرفته خود هدف قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    احسنت
  • حمد IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    الحمد للّه. نصرکم الله.
  • کوبش IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    ناوهای جنگی آمریکا می بایست در هم کوبیده شود. راس الفتن شیطان بزرگ هست، این باید زده شود، زدنی که سطحی را زیر سطحی نماید. البته اگر بشود آنها را بخصوص هواپیمابرهاش رو تقاصاً گرفت که چه بهتر
  • هادم البنيان IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    بزنن اف ٣٥ ها رو يه چیزی
  • تا آخرش IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    برخوردهاي مقاصه اي در مورد كليه ددمنشي هاي دشمنان به ويژه آمریکا و بالاخص تحریم ها، می بایست پیاپی دنبال شود، ضررهایی که به ایران اسلامی وارد کردند تا آخرش بایستی استیفاء بشود