یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی وحدانی فر

حوزه/ حجت‌الاسلام وحدانی فر به رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین اشاره کرد و گفت: قدرت بین المللی هر کشور این است که بتواند در دور دست ها در کنار ابر قدرت های مهم برای آمادگی های احتمالی رزمایش برگزار کند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به تقوای کلام اشاره کرد و گفت: مراقب باشید کسی را جای ما در قبر نمی‌گذارند.

وی بی توجهی برخی ها نسبت به پرداخت خمس و زکات را یادآور شد و افزود: حلال حساب و کتاب دارد دیگر حرام که بحث خودش را دارد، خود را آماده کنید.

حجت‌الاسلام وحدانی فر به رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین اشاره کرد و گفت: قدرت بین المللی هر کشور این است که بتواند در دور دست ها در کنار ابر قدرت های مهم برای آمادگی های احتمالی رزمایش برگزار کند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش مشترک را آمادگی نظامی برای حضور در صحنه‌ ها و برنامه ریزی های مهم عنوان کرد و گفت: برای اینکه اگر دشمن بخواهد کاری انجام دهد کشور آمادگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در کنار دو قدرت مهم منطقه چین و روسیه خودنمایی کرد، گفت: این را به دشمنان ابلاغ کرد که جمهوری اسلامی قاطع است و آمادگی کامل برای حضور در سختی ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت مهم شده است که قدرت های مهم نظامی همراه او و در کنار او در این فضای مهم نظامی حاضر می‌شوند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: اگر کسی به سمت جمهوری اسلامی چه در عرض چه در سماء حرکتی کند پاسخی قاطع و نابود کننده خواهد داد.

وی به حضور مردم پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: مردم غیور ما با وجود همه فشارهای دشمن آمدند و رای دادند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر آفت های انتخاباتی را فراوان خواند و گفت: امروز مسئله حاشیه‌های طایفه ای و قومی است، امروز قانون مهم است، مجریان و کاندیداها به قانون عمل کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha