دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام مرادپور با توضیح اینکه ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و برنامه‌ها باید بر محور همین جنگ تنظیم شود، گفت: باید دردهای مردم را دید و نمایندگان برای حل مشکلات مردم، سینه سپر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با اشاره به اخطار مقام معظم رهبری به نمایندگانی که رأی آورده‌اند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که شیرینی حضور مردم در انتخابات را نباید تلخ کرد.

وی با توضیح اینکه هیچ چیزی نباید موجب تلخ‌کامی مردم شود، افزود: نمایندگانی که انتخاب شدند باید به شکرانه انتخاب‌شان به حل مشکل مردم پرداخته و در خدمت‌رسانی صادقانه به آن‌ها تلاش کنند.

امام جمعه ابهر، با توضیح اینکه نگاه‌های فردی و اجتماعی نمایندگان باید ارائه طرح برای کل کشور باشد، اظهار کرد: مثال‌های فراوان تلخی داریم که گاهی به این علت که نمایندگان تنها به صورت بخشی به حوزه انتخابی خود نگاه کرده‌اند، نظم کشور را به هم زده‌اند و این امر در حالی است که باید برای کل کشور به عنوان واحد نگاه کرده و ارائه طریق داده شود.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه افزایش توجه به منافع ملی و در رأس امنیت ملی باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد، اضافه کرد: ما دشمنان زیادی داریم و لازم نیست خودمان برای خودمان مشکل درست کنیم، دشمنان ما هر زخمی که در کشور ببینند، مانند مگس بر روی آن خواهند نشست، لذا با توجه به همین موضوع نباید اجازه دهیم زخمی در کشور ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه سه ماه باقی‌مانده از عمر مجلس، زمان خوبی برای پرداختن به مشکلات مردم به ویژه در حوزه‌های انتخابی است، خاطرنشان کرد: نمایندگان باید در بین مردم باشند و تلاش کنند قوانینی وضع کنند که به نفع مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه باشد.

حجت الاسلام مرادپور با توضیح اینکه ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و برنامه‌ها باید بر محور همین جنگ تنظیم شود، تصریح کرد: باید دردهای مردم را دید و نمایندگان برای حل مشکلات مردم، سینه سپر کنند.

وی با بیان اینکه منتخبان مردم باید بیش از پیش در به‌کارگیری و انتخاب حلقه همراه و دفاتر خود دقت کنند، ادامه داد: نمایندگانی که انتخاب شده‌اند، حالا دیگر نماینده یک شهرستان و کشور هستند، لذا کسانی که انتخاب شده‌اند باید طوری رفتار کنند که در دل مردم امید ایجاد شود.

امام جمعه ابهر با توضیح اینکه توجه به اسناد بالادستی از موضوعاتی است که باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد، ابراز کرد: اسناد بالادستی بسیاری در کشور داریم که در حال خاک خوردن بوده و عملیاتی نمی‌شود و این در حالی است که برای همه این‌ها تلاش و کار شده است.

وی با بیان اینکه توجه به منظومه فکری امامین انقلاب بسیار مهم است که باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد، گفت: در بسیاری از جاها مشکلات ناشی از این بوده که دولت و مجلس همراه امامین انقلاب نبوده و برای خود مسیر جداگانه انتخاب کرده‌اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به احداث بندر توسط آمریکا و ارسال غذا از قبرس به غزه، خاطرنشان کرد: یک هدف این موضوع می‌تواند کوچ دادن مردم غزه از این منطقه به کشورهای منطقه باشد، اگر آمریکا به فکر تأمین غذای مردم غزه بود، طرح‌های متعدد را در سازمان‌های مختلف را وتو نمی‌کرد، از طرفی مردم غزه فقط غذا نمی‌خواهند، بلکه استقلال و کشورشان را نیز می‌خواهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha