دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه دشمن قصد دارد وحدت را در جامعه از بین ببرد، گفت: ایجاد اختلاف در جامعه خلاف ارزش‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: از مصادیق تقوای اجتماعی، رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، ارزش‌ها و هنجارهای جامعه است.

وی با تبریک عید نوروز، عید باستانی را جزو ارزش‌ها و هنجارهای ایرانی دانست و گفت: رعایت آداب، سنت‌ها و هنجارها به معنای احترام به یکدیگر و رعایت حق اجتماعی است.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه سلامت، قوام و دوام یک جامعه ناشی از حفظ ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در غرب برخی از هنجارهای الهی از جمله بنیان خانواده از دست رفته و منجر به بروز فساد شده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن قصد دارد وحدت را در جامعه از بین ببرد، ابراز کرد: ایجاد اختلاف در جامعه خلاف ارزش‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه حفظ ارزش‌های اصیل جامعه به نفع همه افراد با تفکرات و سلایق متفاوت است، تصریح کرد: اگر مسئولی درباره حجاب صحبت می‌کند باید خود نیز به آن پایبند باشد تا در مردم اثر کند.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر با زبان لین ‌و همراه با عقلانیت یکی از راه‌های حفظ ارزش‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه توجه به قرآن است، گفت: خیرین در راستای توسعه فعالیت قرآنی و حمایت از سند قرانی ورود کنند.

وی همچنین با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و سفرهای نوروزی، اظهار کرد: حرمت ماه رمضان توسط شهروندان و مسافران در این ایام حفظ شود.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه بازشماری آرا حق قانونی افرادی بود که اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: با بررسی‌ها در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد و سلامت این اتفاق بزرگ‌ سیاسی تایید شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha