شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)

حوزه/ امام جمعه بندر امام خمینی (ره) گفت: اخراج نیروهای متخصص بومی توسط پتروشیمی پتروناد آسیا در آستانه سال نو به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و شرایط بازگشت به کار نیروهای اخراجی هرچه سریع‌تر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: متاسفانه خبردار شدیم تعدادی از مهندسان و نیروهای متخصص پتروشیمی پتروناد آسیا در این ایام پرفضیلت رمضان و ایام آخر سال از کار اخراج شده‌اند و در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مشکلات فراوانی برای این عزیزان و خانواده‌هایشان ایجاد شده است.

وی افزود: این عزیزان که عمدتاً از نیروهای بومی و تحصیل کرده در دانشگاه‌های برتر کشور و جذب شده از طریق آزمون استخدامی هستند را از کار بیکار کردند این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و انتظار داریم هرچه سریعتر شرایط بازگشت به کار آنها فراهم شود.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خوزستان تأکید کرد: بنده هم تا آخر و از همه نهادهای قانونی و رسمی این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم حق و حقوق این عزیزان ضایع شود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه‌ای از نشانه‌های قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است که حضرت باری‌تعالی آن را به مخلوقاتش ارزانی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت و ورود به ماه ضیافت‌الله، جان‌ها را صیقل می‌دهد، چرا که در بهار طبیعت، نو شدن محیط اطراف را با چشم ظاهر می‌بینیم و خداوند متعال بهار معنویت، «ماه مبارک رمضان» را برای نو شدنِ نفس ما قرار داده است، باشد که به برکت این تقارن میمون، همه ما مشمول لطف و رحمت حق تعالی قرار گیریم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: پیشاپیش سال جدید را محضر همه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و انقلابی بندر امام خمینی(ره) تبریک عرض کرده و از خداوند متعال برای همه ملت ایران اسلامی توفیقات روزافزون مسئلت می‌کنم.

حجت الاسلام عبادی گفت: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از همه مردم عزیز و بزرگوار انتظار داریم حرمت این ماه پرفضیلت رمضان را نگه دارند و از هرکاری که باعث می‌شود حرمت این ماه مبارک شکسته شود پرهیز کنند. چرا که این ماه در سراسر جهان حرمت و قداست خاصی دارد و ما مردم ایران اسلامی باید نسبت به حفظ حرمت این ماه عزیز حساسیت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha