یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) در اهواز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین سید صادق موسوی جزایری رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین طاهر ضمن اشاره به فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران خوزستان از برگزاری همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان با مجوز ISC توسط مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

خانم مطوس، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان هم در این دیدار به رویدادهای جدید و مهم پژوهشی از جمله، توفیقات اخیر در برگزاری کرسی های علمی - ترویجی، ارتقاء و حمایت از طلاب استعداد برتر در عرصه های چهارگانه، دریافت مجوز برگزاری همایش ملی با مجوز ISC برای نخستین بار در استان خوزستان، کسب رتبه نخست کشوری در تربیت استاد بخش سؤو و تدوین رساله ها و پایان نامه های علمی در حوزه خواهران اشاره داشته و موفقیت های پرشتاب فعلی عرصه پژوهش در حوزه های علمیه را حاصل تلاش مدارس علمیه در پرتو حمایت های موثر مراکز دینی و علمی دانست.

رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز نیز به تمجید از فعالیت‌های علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان پرداخت و بر آمادگی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) برای همکاری در برگزاری همایش ملی ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha