دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صددی امام جمعه منامه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی الصددی گفت: رژیم صهیونیستی پس از ناامیدی از شکست مردم غزه، سیاستِ به گرسنگی کشاندن آنها را پی گرفت که عقب ماندگی اخلاقی آنها را می‌رساند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی الصددی خطیب نماز جمعه مسجد امام صادق (علیه السلام) منطقه الدراز واقع در غرب منامه، پایتخت بحرین گفت: دشمن صهیونیستی پس از ناامیدی از شکستن اراده همکیشان ما در غزه سربلند و مقاوم، سیاست کثیفی را در پیش گرفت که عقب ماندگی اخلاقی و انسانی آنها را آشکار می‌کند و آن جنگِ به گرسنگی کشاندن مردم غزه است.

وی افزود: دشمن صهیونیستی، قحطی را به مردم غزه تحمیل کرد که طبق اعلام وزارت بهداشت غزه تا یکشنبه گذشته ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) بیست و پنج قربانی به جا گذاشته است.

او با محکوم کردن سکوت منطقه‌ای و بین‌المللیِ ادامه دار درباره جنایات اسرائیل در غزه افزود: آنها فراخوان‌ها و مطالبات حقوق بشری را که مدت‌هاست جوامع بین المللی ندای آن را سر می‌دهند، آشکارا نقض می‌کنند ولی گویا مردم غزه دیگر شامل آنها نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه منامه در بخشی دیگر از سخنان خود به زندانی بودن حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق پرداخت و گفت: او به این کشور وفادار بود و فقط به دنبال آن چیزی بود که به نفع آن می‌باشد و تنها به اهداف آن خدمت کرد و جز به دنبال آنچه که به سود کشور است نبود.

وی خاطرنشان کرد: شیخ علی سلمان بدون تبعیض بین شیعه و سنی، به همه مردم این کشور وفادار بود و به خاطر شیعه بر ضد اهل سنت کاری انجام نمی‌داد و در احقاق حقوق آنها و اطمینان از بهبود اوضاع امور آنها، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

او با تاکید بر اینکه شیخ علی سلمان از رویکرد مسالمت آمیز خود که بنای اول و آخر او بود در طول دوران کاری خود عدول نکرد، اظهار داشت: انصاف، حکم می‌کند که او در میان مردم کشورش باشد تا به آنها خدمت کند نه اینکه در زندان به سر برد.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی سلمان از سران نهضت اسلامی بحرین است که از سال ۲۰۱۴ م تا کنون به حکم حبس ابد در زندان به سر می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha