شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غزه

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بی شک سال مقاومت مظلومانه مردم غزه و به خصوص آگاهی مضاعف جهانیان نسبت به ذات جنایتکارانه صهیونیست‌ها بود.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که بی شک در سال ۱۴۰۲ مهم ترین مساله عرصه بین الملل و به خصوص جهان اسلام، مساله غزه و مقاومت قهرمانانه و در عین حال مظلومانه مردم و مبارزین این باریکه علیه جنایات بی شرمانه صهیونیست ها بوده است، اظهار داشت: بعد از طوفان الاقصی جهان تحولاتی دیگر را تا به امروز شاهد بوده که تا پیش از این چنین نبوده است و این مساله نشان می دهد که مقاومت مردم غزه و از سوی دیگر جنایت و خوش وحشیانه صهیونیستها باعث آگاهی بیش از پیش ملت های آزادی خواه کل جهان شده است.

وی افزود: بی شک سالی که واپسین روزهایش را نظاره گر هستیم سال فلسطین، سال غزه و سال قدس بوده و به یاری حق تعالی در سال پیش رو و سال های آتی، تأثیرات حماسه طوفان الاقصی را در راستای آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین از دست اسرائیلی ها را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین گفت: امروز نه فقط در کشورهای اسلامی و عربی که حقیقتاً در بسیاری از نقاط این کره خاکی فریاد انسان های آزاده و حق طلب برای آزادی فلسطین و نجات مردم مظلوم غزه بلند است و این نشان می دهد که نظام سلطه با وجود استیلا بر رسانه های جمعی و فضای مجازی نتوانسته جلوی فریاد حق طلبان عالم را بگیرد.

مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ دنیا بیش از هر زمان دیگری نسبت به ذات جنایتکارانه صهیونیست ها آگاهی پیدا کرد و این آگاهی و بیداری وجدان های بشری به یاری حق تعالی زمینه ای فراهم خواهد کرد که در آینده ای نه چندان دور به طور کلی ریشه رژیم منحوس صهیونیستی از روی زمین کنده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha