شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: مدیران در دادگاه عدل الهی و نیز دادگاه تاریخ باید پاسخگوی کارهایشان باشند، چرا که آیندگان در خصوص فعالیت های آنها قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان به فعالیت ها و کارهای یک ساله گذشته دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: باید ببینیم اقدامات ما طی سال جاری در حد ظرفیت و توان ما بوده یا خیر و اگر در حد ظرفیت ها نبوده است باید آن را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی بر ضرورت توجه و رسیدگی به خواسته ها و مشکلات مردم تأکید کرد و ادامه داد: مدیران در دادگاه عدل الهی و نیز دادگاه تاریخ باید پاسخگوی کارهایشان باشند چرا که آیندگان در خصوص فعالیت های آنها قضاوت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به مشارکت ۴۸ درصدی مردم استان در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انتخابات در ایران تبلیغ کردند ولی نتوانستند به آنچه می خواستند برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی به اشاره به ضرورت انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی استان، گفت: کارهای زیادی انجام می شود ولی چنان که باید انعکاس مطلوبی از آنها صورت نمی گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha