شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست صمیمی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با رییس و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین سیدجمال‌الدین میرمحمدی با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ بر تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به شاگردان مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین سیدجمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور بدین شرح است:

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

گردش لیل و نهار، طومار عمر سال ۱۴۰۲ را به صفحه آخر رساند، سالی که در سایه الطاف الهی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) در خدمت به سربازان مکتب آل الله علیهم صلوات الله طی شد.

کتاب اعمال سال خود را در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با هدف دستیابی به اهداف تعیین شده در اسناد بالادستی و رویکرد کاهش نسبی مشکلات معیشتی طلاب و روحانیون و حمایت برای ایفای هرچه بهتر شئون حوزوی از سوی ایشان شروع کردیم و با اجرای فاز جدیدی از طرح هدفمندی خدمات و اولویت بخشی به حمایت از مسکن، درمان و معیشت پی گرفتیم.

ما خادمان طلاب و روحانیون در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، پرونده خدمت رسانی خود در سال۱۴۰۲ را در حالی ثبت کردیم که امیدوار به بخشش خطاها و جلب رضای حق تعالی و توقیع حضرت بقیه الله الاعظم(عج) پای این صحیفه هستیم و مصمم بر آغاز طرح‌های تحولی در فصلی تازه در سال جدید و گام زدن در مسیر تحقق رسالت خویش هستیم.

بدین وسیله با حلول سال جدید و در حالی که سال گذشته را بر خوان پر عظمت رمضان المبارک تحویل می‌دهیم و بهار طبیعت از پس بهار قرآن شکوفا می‌شود، ضمن تبریک به سروران گرامی، طلاب و روحانیون معزز و شاگردان مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و خانواده معزز ایشان به ویژه خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران روحانی، از درگاه ذات اقدس محول الاحوال، حالی سرمد و دوام اتصال در خدمتگزاری و قوتی برای خدمت در سال جدید در جوارح و استحکام عزائم در جوانح مسئلت دارم.

سیدجمال الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha