یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شعار سال

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، بسترسازی به منظور تحقق مشارکت مردم در امر جهش تولید، رسالت کلیدی مدیران و مسئولان کشور است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: اگر در عناوین و شعار سال ها در طول یکی دو دهه اخیر دقت کنیم متوجه می شویم که رهبر فرزانه انقلاب ۹ سال را مشخصاً به بحث تولید اشاره کرده و بر این اساس در بیانات و رهنمودهای خویش به الزامات رونق و جهش تولید پرداخته اند که خود این مساله نشان می دهد رونق و جهش تولید و رفع موانع فراروی تحقق این هدف چقدر از نگاه ایشان حائز اهمیت است.

وی افزود: از سوی این که مقام معظم رهبری به طور خاص در نام گذاری شعار امسال بر ضرورت مشارکت دادن مردم در امر جهش تولید تأکید نمودند نیز خود نیاز به تحلیل و واکاوی مساله از سوی کارشناسان و صاحب نظران دارد اما به هر حال بخش مهمی از خطاب فرمایش ایشان ناظر به مسئولان و مدیران اقتصادی است که زمینه و بستر تحقق این مهم را در کل کشور فراهم نمایند.

مدرس دانشگاه همچنین گفت: حضرت آقا بارها در سخنرانی های خویش بر این مساله تأکید داشته اند که مردم محور شکل گیری و بقای انقلاب و نظام هستند و حضور و مشارکت آن ها در عرصه های مختلف از جمله مباحث اقتصادی لازمه حل مشکلات است.

وی بیان داشت: نکته حائز اهمیت دیگر این که مقام معظم رهبری در همین سخنان نوروزی شان بار دیگر اقدام به ترسیم چشم‌انداز روشنی از آینده کشور نمودند و رهنمود ایشان پاسخی قاطع به کسانی است که دانسته یا نادانسته در پازل دشمن به ایفای نقش پرداخته و می خواهند به شکل های مختلف مردم را از آینده کشور ناامید و مأیوس سازند.

اسلامی ابراز امیدواری کرد: به یاری خدای متعال و در سایه عزم و اراده مردم و مسئولان برای تحقق جهش تولید شاهد کاهش قابل توجه مشکلات اقتصادی کشور به خصوص در زمینه معیشت باشیم چرا که اگر تولید رونق پیدا کند تأثیرات مطلوبش را در کنترل قیمت ها و اصلاح معیشت مردم به وضوح رؤیت خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha