یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1145740
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
سفر مجازی به دنیای باب اسفنجی در نمایشگاه قرآن

حوزه/ کودکان می‌توانند در بخش «باغ آیات» نمایشگاه قرآن امسال، عینک‌های واقعیت مجازی را بر چشم گذاشته و سوار ترن هوایی شده یا در ماجراجویی‌های باب اسفنجی شریک شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بخش «باغ آیات» سی و یکمین نمایشگاه قرآن امسال میزبان بخش‌های جدید و نویی برای کودکان است که یکی از آن‌ها را می‌توان تجربه مجازی ترن هوایی دانست.

امیرفرهنگ امیدوند مدیر بخش متاورس کودکان، مدیر و مؤسس شرکت شباهنگ اظهار داشت: کنار گنبد آسمان‌نما، عینک‌های متاورس و واقعیت مجازی را آوردیم که برای بچه‌ها جنبه سرگرمی دارند، بچه‌های بزرگ‌تر وقتی عینک‌های واقعیت مجازی را روی چشمشان می‌گذارند، سوار یک ترن هوایی در یک شهر بازی می‌شوند، وقتی به اطرافشان نگاه می‌کنند شخصیت‌های مختلفی را می‌بینند که کنارشان نشسته و حتی میانه مسیر یک طوطی روی دسته ترن هوایی می‌نشیند.

وی افزود: بچه‌های کوچک‌تر هم وقتی عینک متاورس را روی چشم خود می‌گذارند، وارد رستوران آقای خرچنگ در انیمیشن«باباسفنجی» شده و ماجراجویی هیجان‌انگیزی را با پلانگتون و راز همبرگر مخصوص رستوران خرچنگ آغاز می‌کنند.

امیدوند اظهار کرد: کودکان حدود ۵ دقیقه از این برنامه لذت می‌برند، آن‌ها عینک را که می‌گذارند، فکر می‌کنند توی شهربازی هستند و هر سمتی را که نگاه می‌کنند محیط انیمیشنی شهربازی را مشاهده می‌کنند.

مدیر بخش متاورس کودکان، یادآور شد: برنامه‌نویسی که انجام شده آنقدر قوی است که ذهن بچه‌ها گول می‌خورد و حتی گاهی تعادل خود را از دست می‌دهند، آن‌ها چیزهای مجازی می‌بینند ولی فکر می‌کنند واقعی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha