شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ناخدا داود یوسف پور

حوزه/ رئیس اتاق فکر اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: حوزه و روحانیت همواره در طول تاریخ انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس خوش درخشیده است و رشادت های زیادی از خود نشان داده که لازم است به مردم به ویژه نسل نو گفته شود.

ناخدا داود یوسف پور از مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، اظهار داشت: اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعامل خوبی با حوزه علمیه دارد و همواره از اساتید خوب حوزه برای بالابردن سطح معارف دینی و عقیدتی پرسنل خود بهره مند شده است.

وی افزود: ما در عرصه‌های مختلف مثل آموزش، تحقیق، فرهنگی و تبلیغ از ظرفیت حوزه استفاده می‌کنیم و خوشبختانه اساتید خوبی از سوی حوزه در این عرصه‌ها مشغول به فعالیت در عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

ناخدا یوسف پور گفت: شبکه‌های معاند به صورت شبانه روزی علیه اسلام و انقلاب مشغول تبلیغ و توطئه هستند و لازم است حوزه علمیه این بار امانتی که بر دوش دارد را به خوبی به سرمنزل برساند و همچنان نسبت به تبیین معارف قرآنی در جامعه به ویژه برای جوانان اهتمام داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر که تبلیغات دینی و قرآنی از سوی حوزه و مبلغان حوزوی در جامعه انجام شود کم است، چرا که فعالیت‌های دشمنان نیز علیه اسلام و مبانی فکری جوانان گسترده است.

این راوی دفاع مقدس، اظهار کرد: حوزه و روحانیت همواره در طول تاریخ انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس خوش درخشیده و رشادت‌های زیادی از خود نشان داده که لازم است به مردم به ویژه نسل نو گفته شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha