یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معرفی طرح بشری در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم

حوزه/ علاقه مندان به قرآن با حضور در غرفه طرح ملی سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم می‌توانند با روش‌های جدید آموزش قرآن‌کریم آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، خانم سمیه امیدی مسئول غرفه طرح ملی بشری خاطرنشان کرد: طرح ملی بشری دارای ۲۰ سال قدمت است اما سه سال است که به طور رسمی، گسترده و کشوری کار خود را پیش گرفته است. وی ادامه داد: از بهمن ۱۴۰۰ کار ما آغاز و تا به امروز ۸۳جلسه در سراسر کشور برگزار کردیم، تنها سه استان باقی مانده است که کار تربیت معلم آن انجام‌ نشده است.

امیدی تصریح کرد: هدف ما آسان‌سازی قرائت قرآن کریم است، روش ما به اینگونه است که از کتاب و جزوات دوری کردیم و سعی ما براین بوده که آموزش ما به گونه‌ای باشد برای هم قابل فهم باشد.

وی ادامه داد: آموزش ما برای همه گروه‌های سنی است، ما کارآموز حتی زیر ۷سال هم داشتیم و استقبال خوبی از این طرح شده است.

امیدی بیان کرد: در نمایشگاه قرآن کریم تلاش ما صرفا معرفی ‌کردن طرح بشری است، البته مراسم جزءخوانی با حضور افتخاری استاد صدیق را داریم.

وی اظهار کرد: در طرح بشری تلفیق بهترین روش‌های آموزشی به ویژه برای گروه سنی کودک را داریم.

امیدی ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های بارز دوره‌های تربیت مربی ما این است که قبل از اینکه دوره تمام بشود و ارزیابی پایان دوره داشته باشیم یکسری مربی انتخاب می‌شوند که باید دوره کارورزی داشته و موظف هستند یکسری افراد را همچون خودشان تربیت کنند. تبلیغ ترویج و تبیین‌قرآن برای ما بسیار مهم است.

وی در پایان گفت: نفراتی که هر دوره انتخاب می‌شوند به عنوان سرگروه انتخاب و به دیگران آموزش می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha